×

Дистанційне навчання

РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ

Дистанційне навчання дітей: рекомендації батькам

Разом із дитиною створіть її режим дня й розклад. План — половина справи.

Це допоможе дитині зорганізуватися, а ще — сприятиме розвитку в неї навичок тайменеджменту.

Під час складання режиму дня беріть до уваги розклад уроків, запропонований закладом загальної середньої освіти. Передбачте відпочинок між навчальними заняттями.

Ознайомтесь із графіком освітнього процесу та електронним ресурсом, на якому розміщений навчальний матеріал для класу, в якому навчається ваша дитина.

Налаштуйте комунікацію з класним керівником та педагогами через телефон, e-mail, месенджери, соціальні мережі, чати тощо.

Стежте, аби дитина працювала відповідно до розкладу уроків, виконувала всі завдання вчасно, не допускайте відставання. Спробуйте опанувати хоча б один урок спільно з дитиною.

Якщо треба виконати завдання і надіслати відповідь учителю, проконтролюйте дитину.

Не намагайтеся підмінити вчителя: спонукайте свою дитину за необхідності звертатися по допомогу до вчителя. Однак підтримуйте дитину, коли вона намагається самостійно розв’язати складне завдання.

Не сваріть дитину, якщо вона щось не зрозуміла. Порадьте перечитати підручник або обговорити проблему з учителем під час онлайн-спілкування.

Якщо виникають запитання, скористайтесь форумом в Гуглкласі, щоб отримати відповідь.

Не забувайте вказати, кому адресоване запитання чи прохання.

Стежте за навчальним навантаженням дитини під час онлайн-навчання.

Обов’язково виконуйте разом з дитиною вправи для очей.

Якщо дитина залишається вдома на самоті, обов’язково нагадуйте їй правила безпечної поведінки. Проговорюйте її дії у разі виникнення надзвичайної або аварійної ситуації, травмування, отруєння, пожежі. Обговорюйте правила безпечної роботи в інтернеті тощо.

Власним прикладом мотивуйте дитину до самодисципліни.

Алгоритм дій під час повітряної тривоги в рамках дистанційного навчання (для педагогічних працівників)

  1. У разі надходження сигналу «Повітряна тривога» вчитель миттєво сповіщає учнів (словесно) про загрозу або виникнення надзвичайної ситуації.
  2. Вчитель наголошує, що усі учасники освітнього процесу повинні прослідкувати до споруд цивільного захисту або іншого визначеного безпечного місця і перебувати в них до скасування тривоги.
  3. Припинити заняття, зауваживши, що заняття відновиться після скасування сигналу «Повітряна тривога».
  4. За можливості, продовжити спілкування з учнями з укриття або іншого безпечного місця, з метою психологічної підтримки учасників освітнього процесу (за потреби учнів).
  5. Після відбою тривоги – повернутися до робочого місця, організувавши освітній процес із урахуванням необхідного корегування.

Алгоритм дій під час повітряної тривоги в рамках дистанційного навчання (для учнів)

  1. У разі надходження сигналу «Повітряна тривога» уважно послухати інструкції від вчителя.
  2. Припинити заняття.
  3. Взяти необхідні речі та прослідкувати до споруд цивільного захисту або іншого визначеного безпечного місця батьками і перебувати в них до скасування тривоги.
  4. За можливості та потребою в психологічній підтримці, продовжити спілкування з вчителем з безпечного місця.
  5. Після відбою тривоги – повернутися до робочого місця.